Sunday, August 1, 2010

HOMESTAY DI TIARA BEACH RESORT , PORT DICKSON

Tiara Beach Resort (TBR) yang terletak di Batu 13, Jalan Pantai, Port Dickson adalah lokasi yang sesuai untuk percutian seisi keluarga. Kedudukan Port Dickson yang terletak berdekatan dgn lembah klang,menjadinya destinasi terdekat dan mudah dikunjungi oleh warga kota.

Taman Tema yang seluas 8.4 hektar ini memang terkenal dengan pantai buatan manusianya. Resort Taman Tema ini memenuhi keperluan semua peringkat umur kerana di taman tema ini terdapat kolam untuk kanak kanak, tapak istana pasir, pantai buatan dan juga kolam mandi bersaiz 5 kali ganda kolam olimpik.

Pada waktu malamnya pengunjung dewasa boleh menghabiskan masa dengan berkaraoke di bilik karaoke yang disediakan. Selain itu terdapat juga tayangan wayang terbuka dan juga bilik permainan kanak kanak yang dilengkapi dengan permainan video game.
Sekiranya pengunjung mahu menikmati pantai sebenar, mereka boleh berbuat demikian dengan memandu ke pantai Teluk Kemang yang terletak berhampiran dgn resort ini.

Bagaimana hendak ke Tiara Beach Resort

Perjalanan ke TBR dari ibu negara hanya mengambil masa kira-kira satu setengah jam, 45 minit dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) dan tiga jam dari Singapura melalui Lebuhraya Utara-Selatan dan Lebuhraya Port Dickson.

 
Unit Penginapan Kami

PMC Sdn. Bhd mempunyai 6 unit studio suite di Tiara Beach Resort. Dua adalah country view, manakala 4 unit lagi adalah swimming pool view.

Country View (2 unit)

Block D, tingkat 3 (D-3-19)

block E, tingkat 2 (E-2-5)

Weekend (Jumaat - Ahad), Cuti Umum DAN Cuti Sekolah
RM160 semalam
Weekday (Ahad - Khamis)
RM120 semalam


Studio Pool View 4 unit

block D, tgkt 4 [D-4-26]
block E, tgkt 2 [E-2-6]
block E, tgkt 4 [E-4-16]
block F, tgkt 4 [F-4-22)

Weekend (Jumaat - Ahad), Cuti Umum DAN Cuti Sekolah
RM180 semalam
Weekday (Ahad - Khamis)
RM140 semalam


Apartment 2 bilik (E-1-1 country view)

Unit ini mempunyai ruang tamu yg luas, dilengkapi dengan set televisyen dan meja makan. untuk kamar tidur pula, bilik pertama adalah bilik kelamin dimana 1 katil queen size disediakan, dengan toilet peribadi terletak didalam bilik. Bilik tidur kedua pula mempunyai 2 katil single, dan 1 lagi bilik mandi adalah bersebelahan dengan dapur.
kedua2 bilik ini dilengkapi dengan aircond.

mini fridge, towel disediakan.










Weekend (Jumaat - Ahad), Cuti Umum DAN Cuti Sekolah
RM250 semalam

Weekday (Ahad - Khamis)
RM200 semalam


Tempahan Bilik
hubungi saya untuk pertanyaan tarikh, sama ada available atau tidak. once available, sila bagi nama penuh dan no hp. saya akan smskan no acc saya. deposit rm100 diperlukan untuk studio, manakala rm150 untuk apartment 2bilik(kalau dua malam,darab 2...kalau 2unit,darab 2)
once saya dapat duit deposit, tempahan anda adalah secure.saya akan smskan nama,no hp dan cara-cara untuk checkin.balance bayaran boleh dibayar semasa check in.
Waktu check in : 3pm
Waktu check out : 12 noon

Fariz @ Tuah

:: Yahoo Messenger : mtx_matrix1

:: Email : tuah[at]pie2020.com

::013-3931828 / 012-4720207

No comments:

Post a Comment