Sunday, August 1, 2010

Homestay Melaka tepi pantai ini terletak di pantai puteri melaka. Bebetul tepi pantai awam pantai puteri .....Homestay ini merupakan kondominium yang mempunyai 4 bilik tidur (air conditioned) ,ruang tamunya juga mempunyai penghawa dingin (2HP), 2 tandas dan balkoni yang menghadap laut. Saiz Kondo juga luas, iaitu 1200 kaki persegi. Sangat sesuai bagi ahli keluarga yang ramai datang bercuti pada kadar yang murah. Unit ini jugak telah diubahsuai untuk mendapatka suasana seperti menginap di hotel hotel mewah.


Kondo ini adalah fully furnish, antara kemudahan yang terdapat dalam unit ini adalah

1. sofa..
2. tv
3. astro
4. kettle
5. peti ais.
6. bilik tidur(set lengkap) dengan penghawa dingin
7. meja makan
8. coffee table.

Kondominiun ini juga mempunyai kemudahan swimming pool yang luas (7am – 9pm dan juga gimnasium ) , permainan kanak kanak.
Tidak sah kalau melawat melaka tanpa berjalan-jalan, sama ada untuk membeli belah mahu pun melawat ke tempat tempat bersejarah. Tarikan utamanya adalah mahkota parade, eye on malaysia, kota a famosa, jonker walk, dan pelbagai lagi. Kedai Makan dan pasar malam setiap hari ahad berada dihadapan kondo ini.

Kadar Sewaan

weekday
rm250 semalam

weekend
rm300 semalam
Discount sebanyak RM20 diberikan sekiranya menginap lebih dari 2 malam


Tempahan Bilik

hubungi saya untuk pertanyaan tarikh, sama ada available atau tidak. once available, sila bagi nama penuh dan no hp. saya akan smskan no acc saya. deposit rm100 diperlukan untuk booking 1malam
once saya dapat duit deposit, tempahan anda adalah secure.saya akan smskan nama,no hp dan cara-cara untuk checkin.balance bayaran boleh dibayar semasa check in.

fairuz a.k.a Peruzz 012-9863732 atau shafie 012-4720207 atau layari website kami di http://www.pmcresort.com











































No comments:

Post a Comment